Sveobuhvatna briga za nesmetan rad Vaše laboratorijske opreme
Laboratorije se svakodnevno suočavaju sa istim izazovima; kašnjenja zbog popravki, zahtevna komunikacija sa različitim servisima, nepregledna i nepravilno popunjena dokumentacija, nekvalifikovano osoblje i premalo znanja za efikasno korišćenje opreme. Sve to oduzima dragoceno vreme i pre ili kasnije dovodi do zastoja. Sa uslugom održavanja laboratorijske opreme preuzimamo brigu o nesmetanom radu Vaše opreme bez obzira na proizvođača. Vi se možete fokusirati na svoju delatnost: analitiku najvišeg nivoa.
Tim za održavanje laboratorijske opreme brine se baš o tome da sistematski otklone svi problemi i podrži vaša laboratorija u svakodnevnom radu. Omogućava Vam stabilno, praćeno i neprekidno funkcionisanje opreme, bez dodatnog kadrovskog i finansijskog opterećenja.
Naša briga Vam donosi više vremena za analitiku i manje brige sa opremom. Rešava izazove kao što su:
- zastoje zbog neoptimalne koordinacije popravki i održavanja,
- teško dostupna podrška za različite proizvođače opreme,
- loše praćenje zaliha i dokumentacije,
- nepotpuni ili neadekvatni planovi kvalifikacija,
- nova, nepoznata oprema,
- zakasnela koordinacija među uključenim akterima,
- neučinkovit tok rada zbog kvarova ili nejasnih odgovornosti,
- nedostatak obučenih korisnika za efikasno korišćenje opreme.
Šta dobijate prenoseći brigu o laboratorijskoj opremi na spoljnog izvođača?
Prenos ili outsourcing određenih laboratorijskih aktivnosti, kao što je upravljanje opremom, donosi veću fleksibilnost i pouzdanost uz niže fiksne troškove. Ključne strateške prednosti su:
- oslobađanje kadra,
- smanjenje operativnih troškova,
- stalni pristup specijalizovanom stručnom timu,
- manja zavisnost od internih resursa i veća otpornost sistema,
- kraće vreme otklanjanja grešaka i smanjeni prekidi u radu.
Usluga upravljanja laboratorijske opreme je dizajnirana upravo da sistematski eliminiše ova uska grla i podrži vašu laboratoriju u svakodnevnom radu. Omogućava Vam stabilan, praćen i neprekidan rad laboratorijske opreme, bez dodatnog kadrovskog i finansijskog tereta.
Šta preuzimamo kao Vaš spoljašnji partner?
Naš pristup se zasniva na sveobuhvatnom upravljanju opremom – od svakodnevnih zadataka do zahtevnijih organizacionih i tehničkih poslova. Kao Vaš partner preuzimamo:
Održavanje i popravke
Obezbeđujemo popravke, održavanje i planiranje kvalifikacija instrumenata – od pipeta do složenih MS sistema.
Dijagnostika i koordinacija
Brinemo o dijagnostici, prijavi grešaka, organizaciji servisa i usklađivanju sa svim uključenim učesnicima – sa jednom kontaktnom osobom koja vodi ceo proces.
Dokumentacija i usklađenost
Pripremamo i ažuriramo SOP-ove i druge protokole. Po potrebi možemo organizovati zamenu odsustva vaših staratelja.
Vrste laboratorijske opreme koju pokrivamo:
- Hromatografski sistemi: LC, GC, MSS
- istemi za rastvaranje, spektrofotometri,…
- Komore za stabilnost, peći, uređaji za beleženje podataka (data loggers), štoperice, pipete,…
- Kapilarna elektroforeza i druga biofarmaceutska oprema
- Preuzimanje drugih vrsta opreme po dogovoru
Kako starateljstvo funkcioniše u praksi
- Greška na opremi
Operater prijavljuje problem – nije jasno da li se radi o tehničkoj, programskoj ili ekološkoj grešci. - Prikupljanje informacija
Administrator kontaktira operatera i prikuplja potrebne podatke. Ako je hromatogram dostupan, vrši se njegova analiza. - Dijagnostika
Administrator pregleda sistemske dnevnike, uslove okoline, istoriju održavanja. Deluje kao prva linija odgovora i obavlja inicijalnu proveru kako bi utvrdio da li se problem može rešiti bez angažovanja spoljnog servis provajdera. - Priprema za servis
U slučaju većih kvarova, administrator kontaktira servis i prosleđuje mu suštinu kvara, podatke i spisak potrebnih delova. - Rezultat
Manje poseta,, kraće vreme opravke,, neometan tok ostalog rada,, sva dokumentacija je potpisana u skladu sa GMP propisima..
Za koga je starateljstvo idealno rešenje?
Za sve kompanije koje imaju veliki broj sistema, suočavaju se sa kadrovskim izazovima i velikim pritiscima u održavanju laboratorijske opreme, usklađenosti i svakodnevnim operacijama. Upravljanje je posebno pogodno za:
- Farmaceutske i biofarmaceutske kompanije koje posluju u GMP okruženju i obezbeđuju besprekornu dokumentaciju, sledljivost i brzu reagovanje tokom inspekcija.
- Proizvođači dijetetskih suplemenata koji žele nesmetan laboratorijski proces uprkos nedostatku osoblja.
- Kompanije sa ISO ili GMP sertifikatima kojima su potrebne regulisane kvalifikacije, standardne operativne procedure (SOP) i jasna odgovornost za rad opreme.
01.
Iskusan tim
Pet specijalizovanih administratora sa iskustvom u farmaceutskoj industriji i analitici, uz podršku više od 70 stručnjaka iz Labtima. Od servisne i IT podrške do podrške aplikacijama sa iskustvom u GMP okruženjima.
02.
35 godina iskustva
Pouzdan partner sa dugogodišnjim iskustvom u farmaceutskoj analitici.
03.
Usklađenost sa GMP propisima
Potpuna sledljivost, organizovana dokumentacija i brzina reagovanja u skladu sa zahtevima GMP okruženja.
Da li ste radoznali kako bi autsorsing čuvanja poslova rasteretio Vaš tim i povećao efikasnost u vašoj laboratoriji?
Kontaktirajte nas za uvodne konsultacije – rado ćemo vam pripremiti prilagođeni predlog saradnje.
konstantin.djeric@labtim.rs
+381 66 8555 904
