Nadzor laboratorijske opreme

Sveobuhvatna briga za nesmetan rad Vaše laboratorijske opreme

Laboratorije se svakodnevno suočavaju sa istim izazovima; kašnjenja zbog popravki, zahtevna komunikacija sa različitim servisima, nepregledna i nepravilno popunjena dokumentacija, nekvalifikovano osoblje i premalo znanja za efikasno korišćenje opreme. Sve to oduzima dragoceno vreme i pre ili kasnije dovodi do zastoja. Sa uslugom održavanja laboratorijske opreme preuzimamo brigu o nesmetanom radu Vaše opreme bez obzira na proizvođača. Vi se možete fokusirati na svoju delatnost: analitiku najvišeg nivoa.

vse tri IMG_4530

Tim za održavanje laboratorijske opreme brine se baš o tome da sistematski otklone svi problemi i podrži vaša laboratorija u svakodnevnom radu. Omogućava Vam stabilno, praćeno i neprekidno funkcionisanje opreme, bez dodatnog kadrovskog i finansijskog opterećenja.

GMP laboratorijska oprema

Naša briga Vam donosi više vremena za analitiku i manje brige sa opremom. Rešava izazove kao što su:

  • zastoje zbog neoptimalne koordinacije popravki i održavanja,
  • teško dostupna podrška za različite proizvođače opreme,
  • loše praćenje zaliha i dokumentacije,
  • nepotpuni ili neadekvatni planovi kvalifikacija,
  • nova, nepoznata oprema,
  • zakasnela koordinacija među uključenim akterima,
  • neučinkovit tok rada zbog kvarova ili nejasnih odgovornosti,
  • nedostatak obučenih korisnika za efikasno korišćenje opreme.

Šta dobijate prenoseći brigu o laboratorijskoj opremi na spoljnog izvođača?

Prenos ili outsourcing određenih laboratorijskih aktivnosti, kao što je upravljanje opremom, donosi veću fleksibilnost i pouzdanost uz niže fiksne troškove. Ključne strateške prednosti su:

  • oslobađanje kadra,
  • smanjenje operativnih troškova,
  • stalni pristup specijalizovanom stručnom timu,
  • manja zavisnost od internih resursa i veća otpornost sistema,
  • kraće vreme otklanjanja grešaka i smanjeni prekidi u radu.

Usluga upravljanja laboratorijske opreme je dizajnirana upravo da sistematski eliminiše ova uska grla i podrži vašu laboratoriju u svakodnevnom radu. Omogućava Vam stabilan, praćen i neprekidan rad laboratorijske opreme, bez dodatnog kadrovskog i finansijskog tereta.

Šta preuzimamo kao Vaš spoljašnji partner?

Naš pristup se zasniva na sveobuhvatnom upravljanju opremom – od svakodnevnih zadataka do zahtevnijih organizacionih i tehničkih poslova. Kao Vaš partner preuzimamo:

servis

Održavanje i popravke

Obezbeđujemo popravke, održavanje i planiranje kvalifikacija instrumenata – od pipeta do složenih MS sistema.

BioAccord System with TUV and UNIFI

Dijagnostika i koordinacija

Brinemo o dijagnostici, prijavi grešaka, organizaciji servisa i usklađivanju sa svim uključenim učesnicima – sa jednom kontaktnom osobom koja vodi ceo proces.

Skrbnistvo laboratorijske opreme

Dokumentacija i usklađenost

Pripremamo i ažuriramo SOP-ove i druge protokole. Po potrebi možemo organizovati zamenu odsustva vaših staratelja.

Vrste laboratorijske opreme koju pokrivamo:

  • Hromatografski sistemi: LC, GC, MSS
  • istemi za rastvaranje, spektrofotometri,…
  • Komore za stabilnost, peći, uređaji za beleženje podataka (data loggers), štoperice, pipete,…
  • Kapilarna elektroforeza i druga biofarmaceutska oprema
  • Preuzimanje drugih vrsta opreme po dogovoru

Kako starateljstvo funkcioniše u praksi

  1. Greška na opremi
    Operater prijavljuje problem – nije jasno da li se radi o tehničkoj, programskoj ili ekološkoj grešci.
  2. Prikupljanje informacija
    Administrator kontaktira operatera i prikuplja potrebne podatke. Ako je hromatogram dostupan, vrši se njegova analiza.
  3. Dijagnostika
    Administrator pregleda sistemske dnevnike, uslove okoline, istoriju održavanja. Deluje kao prva linija odgovora i obavlja inicijalnu proveru kako bi utvrdio da li se problem može rešiti bez angažovanja spoljnog servis provajdera.
  4. Priprema za servis
    U slučaju većih kvarova, administrator kontaktira servis i prosleđuje mu suštinu kvara, podatke i spisak potrebnih delova.
  5. Rezultat
    Manje poseta,, kraće vreme opravke,, neometan tok ostalog rada,, sva dokumentacija je potpisana u skladu sa GMP propisima..

Za koga je starateljstvo idealno rešenje?

Za sve kompanije koje imaju veliki broj sistema, suočavaju se sa kadrovskim izazovima i velikim pritiscima u održavanju laboratorijske opreme, usklađenosti i svakodnevnim operacijama. Upravljanje je posebno pogodno za:

  • Farmaceutske i biofarmaceutske kompanije koje posluju u GMP okruženju i obezbeđuju besprekornu dokumentaciju, sledljivost i brzu reagovanje tokom inspekcija.
  • Proizvođači dijetetskih suplemenata koji žele nesmetan laboratorijski proces uprkos nedostatku osoblja.
  • Kompanije sa ISO ili GMP sertifikatima kojima su potrebne regulisane kvalifikacije, standardne operativne procedure (SOP) i jasna odgovornost za rad opreme.
01.

Iskusan tim

Pet specijalizovanih administratora sa iskustvom u farmaceutskoj industriji i analitici, uz podršku više od 70 stručnjaka iz Labtima. Od servisne i IT podrške do podrške aplikacijama sa iskustvom u GMP okruženjima.

02.

35 godina iskustva

Pouzdan partner sa dugogodišnjim iskustvom u farmaceutskoj analitici.

03.

Usklađenost sa GMP propisima

Potpuna sledljivost, organizovana dokumentacija i brzina reagovanja u skladu sa zahtevima GMP okruženja.

Da li ste radoznali kako bi autsorsing čuvanja poslova rasteretio Vaš tim i povećao efikasnost u vašoj laboratoriji?

Kontaktirajte nas za uvodne konsultacije – rado ćemo vam pripremiti prilagođeni predlog saradnje.
konstantin.djeric@labtim.rs
+381 66 8555 904

Scroll to Top